chärn häsch gescht de fuessballmatch glueged? händ d'führig dumm verspielt. dafür hättes de sieg sicher müesse über d'rundi bringe.
trotz allem, händs e tolli leischtig zeigt.
Ich han dä match glueget gha. Naja. Sehr dumm isch schlussendlich s resultat gsi, aber guet gspielt händ d schwizer nid. Es wär eifoch gsi, dä Benayoun us ds schalte, will s ganze Spiel über ihn gloffe isch. Aber d Schwizer händs verpasst det a ds setze. Dä Benayoun elleige het s Spiel für Israel gmacht. Eigentlich nid so Hitzfeld Like, will dä Stärkene vo dä jewilige Teams kennt. Naja. Es chan nur besser werde. Am Mittwoch bin ich denne bim Spiel drbi. Letzigrund: Schweiz gege Luxemburg... (hoffentlich es paar goal und comeback vom Frei)
ja, da häsch recht. es cha nur no besser werde. im endeffekt dörf mehr nöd so naiv sie, wies z'schwizer bi de 2 goal gsi sind. bsunders 2:2. eifacher chan mehrs am gegner nüme mache.
Aber du bisch sicher au wie ich. Du hesch vor em Spiel gseit, 1 Punkt wär guet, 3 Punkt hammer. Jetzt nach dem Spiel wird eifoch nur no lamentiert, aber dä Punkt isch guet. Wenn d Schwizer d heimspiel alli sötte gwünne und d usswärtsspiel in Lettland, Moldawien und Luxemburg wie vorgseh gwünnet, denn sinds drbi.